2013. augusztus 19., hétfő

Vendéglátás: Zöld kendő Anyukámtól

Sziasztok!
Írtam már Nektek, hogy ezt a művészi vénát én örököltem, ugyanis Anya is és Nagymamám is alkotnak. Most először szeretném megmutatni Anyukám egyik alkotását.
A kendő készült el először, és igen nagy munka volt, méretét tekintve is egészen nagy. Szerintem Anya sem gondolta, hogy ennyi munka lesz vele, és főleg, hogy ennyi cérnát elhasznál, mire a végére ér (:
A már említett esküvőre pedig, elkészült a kendőhöz illő felső is, szoknyával, de csak a felső kapott hímzést. Az a jó benne, hogy nem is kell hozzá nyaklánc, kiemeli a dekoltázst.
Többet erről nem is tudok Nektek írni, beszéljenek helyettem a képek:
A hímzett kendő és a felső





Remélem tetszett a bejegyzés, szerintem csodaszép ez a méregzöld kendő ezzel az aranybarna fonallal.
Nem tudom, láttátok-e már, de minden bejegyzés alá került egy kis "szavazó", bátran használjátok.
Valamint, már Google+ -on is követhettek, ha szeretnétek, és az emailre is várom a véleményeket.

Kellemes augusztus 20-át mindenkinek, remélem az időjárás kegyes lesz hozzánk, és minden program úgy zajlik majd, ahogy azt megtervezték.
Szép napot! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése