2013. május 23., csütörtök

Gombok

Sziasztok!
Ma egy egészen apró dolgot hoztam Nektek. Az első képen az első gombom látható, átmérője 23mm. Egy apró pillangó került rá, amit még apróbb masnival díszítettem. Díszgombnak készült, a masni miatt gondolom, körülményes lenne használni, bár biztos nem megoldhatatlan. A gomb alapot szintén interneten találtam, egy ügyes kis szerkezet segít, hogy az anyag ráfeszüljön a gombra, és aztán soha ne lehessen szétszedni. Megpróbáltam. Tényleg nem lehet (:

Legalábbis ami az Aidát illeti, túl vastag anyag, így nem volt egyszerű rávarázsolni a gomb hátlapját, de ha egyszer valamit a fejembe veszek, addig nem tágítok, míg meg nem csinálom.
Viszont mivel ennyire nehezen sikerölt összehoznom ezt a kis gombot, sokáig nem is készült újabb darab. A napokban lett kész a kistestvére, a második képen látható bordós-lilás szívecskés gomb. Egy fokkal könnyebb csak ezt az anyagot belehelyezni a gombba, szóval ez még mindig nem a tökéletes anyag, de nem adom fel.
A pillangós gombnak van egy rajongója is, aki azóta imádja, amióta meglátta. Ez nekem nagyon jól esik, jó azt látni, hogy van, akinek tényleg tetszik, amit csinálok, és ennek hangot is ad.
Hétvégén is óriási elismerésben volt részem, ezt egy kicsit későbbre tartogatom, de nemsokára megosztom Veletek is.
Ma pedig szintén történik valami kis városkámban, ugyanis ma lett 20 éves a város, és ennek apropóján a helybeli tehetségek munkái kiállításra kerültek, amiben benne vagyok én is. Ma van a megnyitó, amin sajnos nem tudok jelen lenni, de gondolok az otthoniakra, és igyekszem hétvégén megtekinteni a kiállítást.
Vajon kinek lesz a személyes kedvence a második gomb?
Remélem tetszett a bejegyzés, keressetek meg Facebook-on is, holnap ismét jelentkezem!
Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Nekem már félkészen is kedves volt!:-)
    Most jöttem haza a kiállításról,ahol mindenkinek nagyon tetszett valamennyi munkád! Sokan meglepődtek,hogy te is kiállító vagy! Ha látnák az otthon maradtakat! ! Na, de jövőre is kell hagyni valamit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár hogy nem lettem ott. Na de majd legközelebb :)

      Törlés