2013. május 31., péntek

Romantikus nyaklánc

Sziasztok!
Gyakrabban fogok írni az időjárásról, ugyanis tegnap megírtam, hogy milyen rossz az idő, erre ma napsütésre ébredek (: Maradjon is így, kérlek kérlek kérlek!
Ma ismét egy ékszert hoztam Nektek, egy legelső nyakláncot. Azt már elmondtam, mennyire izgatott voltam, mikor elkezdtem ékszerekkel foglalkozni, és ez a mai napig megmaradt, mindig szívesen készítek ilyen apróságokat. Ez az ékszer alap szerintem csodás, kicsit romantikus, nekem a széle olyan, mintha csipkés lenne, ez teszi különlegessé.
Összehasonlítva az alapot azokkal, mint amit eddig mutattam (akár a medálokra, akár a gyűrűre gondolunk), ennek nincs akkora pereme, így az anyagot pontosan méretre kellett vágni ahhoz, hogy jól nézzen ki, és egy az egyben beleragasztani a mintát az alapba. A minta nem bonyolult, hamar elkészült, a méretre vágás okozott nagyobb fejtörést, vigyáznom kellett, hogy ne vágjam túl kicsire az anyagot, mert visszapótolni nem lehet. Mivel ez volt ez első ilyen medál, így izgultam is miatta, szerettem volna, ha szépen sikerül, és gyakorlatlanságom ellenére a végeredménnyel elégedett vagyok.
Kicsit meg is álltam az ékszerkészítéssel, ugyanis nem találok hozzá megfelelő mintát, nem tudom, mi lenne az, ami nem túl unalmas, de mégis mutatós, és persze pici. Az alapok pihennek a dobozukban, tehát a lehetőség megvan újabb ékszerek születésére, csak inspirációra van szükségem ebben a témában.
Végre, végre itt a péntek, és még a nap is süt, remélem, megmarad a hétvégére, bár nem sok jót ígérnek, de én bízom benne. Kellemes hétvégét mindenkinek! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése