2013. május 17., péntek

Daru


Sziasztok!
A mai történet egy nagyon kedves barátnőm ajándékáról fog szólni. A háttértörténethez tartozik, hogy ő egy Művész, és bármikor bárhol bármiből bármit képes kihozni. Az egyik leggyakoribb alkotása a szívószálból szívecskét hajtogatás mellett, az első képen látható hajtogatott Daru madár.
Daru madár készül mindenféle méretben, és töménytelen mennyiségben, akár kólás üveg címkéjéből is, pillanatok alatt.
Nemrégiben ünnepeltük a barátnőm születésnapját, és erre az alkalomra valami különlegeset akartam készíteni. Ekkor jött az ötlet: Daru. Mivel ilyen mintát sehol sem találtam, nekem kellett megszerkeszteni. Nagyon jó kis programok vannak már keresztszemes minták készítéséhez, de mivel nem vagyok túl gyakorlott még ebben, beletelt egy kis időbe, mire elkészültem. Aztán nem bírtam tovább várni, neki is kezdtem rögtön. Ezzel is nagyon hamar elkészültem, estére már lehetett is fényképezni. Nagyon boldog voltam. Ilyenkor már alig bírom magamban tartani, és legszívesebben mindenkinek megmutatnám, hogy éppen mi készült el, de ezzel még várnom kellett. Ugyanis egy doboz tetejére kellett varázsolni a hímzést, ami pár napot még váratott magára.
Lehet, hogy kicsit nyersnek tűnik a doboz, sokat gondolkodtam, mit kezdjek vele. Első gondolatom volt, hogy lefestem, és szép mintát dekupázsolok rá, vagy rajzolok rá valamit, ám végül lebeszéltem magam róla, mivel nem a dobozon van a hangsúly, hanem a tetején. Így a doboz két oldalára két idézet került. Majdnem rajzoltam rá még kisdarukat, de hamar rájöttem, hamarabb kivarrom, mint megrajzolom őket (: Pedig én próbálkoztam.
Azt hiszem, sikerült örömöt szereznem, és remélem most is ott van a doboz vele, amire ha ránéz, legalább egy pillanatra eszébe jutok. Hiszem, hogy a távolság csak akkor választ el két embert, hogyha azt hagyják.
Ha tetszett a bejegyzés, nézzetek be holnap is. Szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése