2013. május 16., csütörtök

Zsiráfos könyvjelző


Sziasztok!
Ma az első könyvjelzőmet mutatom meg Nektek, amire egy hosszú nyakú zsiráf került. A mintájába szerettem bele, aztán mikor kaptam Aida szalagot, akkor örültem nagyon, hogy pont ráfér a kiszemelt minta.
Általában úgy alakul, hogy lapozgatom az újságokat, és van egy minta, ami megfog. Onnantól kezdve addig nem nyugszom, amíg azt ki nem varrom. Először még azt sem tudom, mi lesz belőle, de érzem, muszáj megcsinálnom, mert amíg nincs kész, hiányérzetem van.
Máskor, ha valamilyen alkalomra keresek mintát, mondjuk ajándéknak, akkor nagyjából tudom, hogy mit szeretnék, és addig keresek, míg meg nem találom a megfelelőt.
Nem mindig ragaszkodom a mintához. Szerintem attól lesz valami egyedi, ha azzá teszem. Mondjuk a saját színeimet használom, ha úgy tartom jónak. Sosem ragaszkodtam még görcsösen a megadott színkódokhoz. Előre összeválogatom a színeket, ha valami hiányzik, azt beszerzem, és csak utána indulhat a munka. Ez mind a kisebb, mind a nagyobb munkáimra igaz.
Szabadidőmet szívesen fordítom hímzésre, teljesen kikapcsol, megnyugtat. Szeretem a gyorsan elkészülő, apró mintákat, ami akár egy délután alatt elkészül, és már jöhet is a következő. Persze vannak nagyobb lélegzetvételű munkáim is, azt egy kicsit későbbre tartogatom.
Amikor elkészül egy-egy darab, örülök nagyon, de már azon jár az agyam, hogy mi legyen a következő. Nem szeretem, ha épp nincs belekezdve semmibe.
Nagyon sok minta vár még rám, de egyszer mindennek eljön az ideje. Haladok sorban, addig pedig van mit mutogatni Nektek is. Remélem szívesen fogadjátok őket.
Írjátok meg véleményeteket, a kritikát is szívesen fogadom. Ha tetszett lehet osztani, nézzetek be holnap is.
Szép napot Nektek (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése