2013. május 30., csütörtök

Mosolygós

Sziasztok!
Na, a tegnapi napsütést ismét felváltotta az eső, szóval az időjárás még nem gondolja úgy, hogy itt a nyár.
Ennek ellenére ma egy mosolygós képet hoztam, nekem legalábbis ez mosolyog. Kedves kis idézet került a képre, a mintán pedig változtattam kicsit, így dupla keretet kapott, Nektek hogy tetszik?
Aztán a keretezésen volt a sor, találni kellett hozzá megfelelő keretet, amit idő hiányában anyukámra bíztam, és a végeredmény tökéletes lett. Szerintem (:
Születésnapra készült, kerekre, és amikor átadtam, láttam a szemében a csodálkozást és azt, hogy őszintén tetszik Neki a kép. Azt mondta: „Na, ez örök emlék marad, az biztos”. Mint ahogy ez a mondat is, mindig ez jut eszembe, mikor rápillantok erre a képre. Jó érzéssel tölt el, ha a saját munkámmal tudok meglepetést szerezni valakinek, aki fontos nekem. És ebben tényleg semmi bonyolult nem volt, a minta tök egyszerű, azt hiszem nem is tartott tovább egy napnál az elkészítése (ezt persze úgy kell érteni, hogy amikor volt időm, csináltam, volt, hogy félbehagytam, de estére elkészültem vele).
Szerintem a képeken is látszik, hogy egy keret mennyire sokat számít az összhatásban. Amíg nem kap keretet egy munka, addig csak valami befejezetlen dolog nekem. Eleinte nem is készítettem képeket, csak apróságokat, és mikor az első nagyobb munkám be lett keretezve, elállt a szavam. Nem is sejtettem, hogy ennyit számít egy kis üveg és fa keret.
Várom a véleményeteket nagyon, és az eső ellenére is legyen szép napotok!
Ha tetszett a bejegyzés, lehet osztani vagy lájkolni, várlak Titeket holnap is. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése