2013. május 29., szerda

Bagolyka szalag

Sziasztok!
Végre látni a napocskát! Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem már nagyon hiányzott.
Ma egy nagyon friss dologgal készültem Nektek, épp most fejeztem be, és úgy gondoltam, akkor ma ez lesz a téma. Még a hétvégén meglátogatott kiállításról jött az ötlet, hogy akár a saját „nevem” is kivarrhatom, megmondom őszintén, eddig ez eszembe sem jutott. Kutakodtam kicsit, és megtaláltam ezt a betűtípust, amivel folytonosan varrhatom a betűket egymás után. Olyan, mint egy kézírás, egyszerűen remek. Hamarabb is gondolhattam volna rá.
Elég gyorsan haladtam vele, nem túl bonyolult betűtípus. Az első kép még tegnap este készült, mivel késő volt, így fájó szívvel, de „félbe maradt”, és ma délelőtt sikerült befejezni. Engem is meglepett, hogy pár óra alatt összehoztam ezt a Bagolyka feliratot, és ahogy a szélét is sikerült elvarrnom, kihasználva, hogy süt a nap, azonnal készítettem róla pár fotót. Talán egyszer a saját nevem is elkészül majd.
Imádok Aida szalagra hímezni, mert a két széle el van dolgozva, van, amelyik színes is, és ez már alapból ad egy kis pluszt a mintának. Bár a szélessége adott, de van kisebb-nagyobb, mikor milyenre van szükség. Azt hiszem megszállott lettem, a képen látható a legszélesebb, ami nekem van jelenleg, ez 40 öltés széles, a legkisebb pedig 14 öltés széles, azt még nem találtam ki, mire fogom használni, de előbb-utóbb kibukik az is. Egyébként már készült öv egy ilyen Aida szalagból, nem sokára azt is megmutatom.
Élvezzétek a napsütést, nézzetek be holnap is! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése