2013. május 28., kedd

Barna Bagoly

Sziasztok!
Úgy döntöttem, ma Baglyos napot tartok, két Bagolykát is hozok Nektek.
Az első, egy hímzett kép, jelenleg a kiállításon pihen, így csak a helyét nézhetem. Imádom ezt a képet, mikor megkaptam a mintát, elég komolynak tűnt, de egyből beleszerettem. Az óriási szemei elvarázsoltak, azonnal nekiláttam összeszedni a szükséges színeket. Csak 8 szín kellett hozzá, és indulhatott is a munka. A szemeivel kezdtem, hihetetlen hatással volt rám már akkor is. 
Nem is tudom már, meddig dolgoztam rajta, de nagyon örültem, mikor készen lettem vele. Vittem is a keretezőhöz egy másik bagollyal együtt, nagyon vártam, hogy hazahozhassam őket. Színben pont passzoló barna fa keretet sikerült találni hozzá és szerencsére gyorsan dolgozik a keretező is, így már 2-3 nap múlva mehettem is értük.
(Zárójelben jegyzem meg, hogy ekkor láttam életem legnagyobb elkészült gobelin képéit is a keretezőnél. Először csak azt láttam az asztalon, hogy egy nagyon de nagyon vastag keret van lefektetve, meg is csodáltam, milyen részletesen van kidolgozva. Aztán továbbnéztem az asztalon, és csak akkor láttam meg a képet, egy nő ült egy fa alatt, ha jól emlékszem, és tényleg hatalmas kép volt, megsaccolni sem tudom mekkora lehetett. Tátva maradt a szám is, a keretező néninek kétszer kellett megkérdeznie, hogy ilyen keretre gondoltam-e.)
A másik Bagolyka pedig, amit hoztam ma, egy hétvégi szerzemény, a fellépés előtt pillantottam meg, és nem tudtam otthagyni. Ez egy fából készült kis csoda, medálnak való, de egyelőre csak pihen mellettem az asztalon. Nektek hogy tetszik?
Az időjárással pedig nem vagyok kibékülve, jól itt maradt nekünk ez a hideg idő. Süthetne a napocska, és lehetne pár fokkal melegebb is.
Remélem belopták magukat a szívetekbe a baglyaim. Legyen szép napotok! Várlak holnap is (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése