2013. május 18., szombat

Traktor


Sziasztok!
Egyszer már írtam a Szerelmespáromról, most jött el az ideje, hogy írjak megint.
Azt a képet hoztam Nektek, amit Ő először kért tőlem. Elmondom, nagyon meglepődtem, mikor lapozgattam az újságot, és rábökött egy traktorra, hogy ezt Neki csináljam meg. Először azt hittem viccel. De nem. Attól kezdve azt hallgattam, hogy „Naaa, de csinálj már nekem traktort.” De mondom mit szeretnél belőle? Hova szeretnéd? Vagy mire szeretnéd? Na erre persze nem tudott mit válaszolni, csak azt tudta, kell Neki egy traktor. Hozzáteszem, nem egy traktormániásról van szó, csak megtetszett neki a mintája. Végül beadtam a derekam, és megkapta. Volt öröm (:
De persze nem muszájból csináltam meg, szerettem varrni nagyon, egyszerű minta volt, hamar elkészült (tudom, mindig ezt írom, hogy hamar, hamar, de ígérem, nem sokára hozok olyan alkotást is, ami viszont nagyon sokáig készült). Viszont, mivel nem tudta mit szeretne belőle, ezért körbeszegtem még egy sorral, és így kép lett belőle.
Azt hiszem, nem is tudnék muszájból megvarrni valamit. Ha nekem nem tetszik egy minta, akkor inkább bele sem kezdek, tudom, hogy valószínűleg úgy sem fejezném be. Ha a színe nem tetszik, azon gondolkodás nélkül változtatok bármilyen mintáról legyen is szó, de kell valami, ami megfog, különben el sem kezdem a munkát.
Várom a véleményeteket, legyen szép napotok!
Várlak Titeket holnap is (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése