2013. május 16., csütörtök

Smiley


Sziasztok!
Mivel ma ilyen esős nap van (errefelé legalábbis), hoztam egy vidámabb képet.
Az alapja műanyag (vagy plasztik) kanava, ami sokrétű felhasználhatósága miatt praktikus választás lehet. Ez a Smiley eredetileg monitordísznek készült, hogy szem előtt legyen, aztán végül tévédísz lett belőle. A hátára kétoldalú ragasztót tettem, így lehet rögzíteni.
Ilyen műanyag kanavából lehet például kitűzőket vagy karkötőt is készíteni. Már mindkettőt kipróbáltam, és bátran ajánlom mindenkinek.
Tegnap írtam, hogy szeretem a gyorsan elkészülő dolgokat. Ahogy megszoktam, hogy nem úgy viselkedik, mint egy szövet, már nem volt gond, viszonylag hamar elkészült. A színeit a mai napig imádom, vidám, élénk és összeillő színek.
Ez a Smiley a Szerelmespáromnak készült születésnapjára. Nem ez volt az első, és nem is az utolsó. Mindig van valami kívánsága, hogy éppen mit hímezzek Neki, és egyszer mindennek eljön az ideje. Úgy gondolom, a kézzel készített ajándékok sokkal többet mondanak, mint a vett ajándékok. Személyes kötődés van benne, az, hogy aki készíti, végig arra gondol, akinek adja. Sokkal inkább személyre szabható, és egyedi. Igen megható pillanatokat lehet egy-egy ilyen kézzel készült ajándékkal okozni bárkinek, erről is fogok majd írni. Szerencsére van egy pár ilyen történetem, amit majd ha odaérek, megosztok Veletek is.
Nektek mi a véleményetek erről? Szoktatok saját kezűleg ajándékot készíteni, vagy vásároltok inkább? Tudom, hogy ez még csak a harmadik bejegyzésem, de nagyon szívesen olvasnék pár kommentet Tőletek (:
Ha tetszett a bejegyzés lehet osztani és tetszikelni akár, köszönöm hogy elolvastátok. Várlak Titeket holnap is. Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése