2013. május 27., hétfő

Zenekarkötő

Sziasztok!
A mai bejegyzésben nem véletlenül szerepel a violin kulcs, ugyanis nemcsak a hímzés a hobbim, hanem a zene is. A hétvége pedig zenés hangulatban telt, ugyanis fellépésre ment kis csapatunk. Nem volt túl jó idő, megáztunk mi is és a felszerelés is, de mindenki mentette, ami menthető volt, így végül a nap is kisütött nekünk, és a fellépés is rendben lezajlott.
Visszatérve a hímzésre, hétvégén sikerült megtekintenem a már említett kiállítást, és rá kellett jönnöm, bőven van hova fejlődni. Csodaszép munkák sorakoznak egytől egyig a kiállító teremben, volt pár ismerős minta is, azokat már ki is kerestem, és várnak a sorukra. Egyszerűen meseszép alkotások, nem is gondoltam, hogy a kis városkámban ennyi ember foglalkozik hímzéssel, és alkot szebbnél szebb dolgokat szabadidejében. Inspiráló is volt mások munkáit látni, egyből új ötleteket adott, már csak az időn múlik, mi mikor készül el.
És akkor a karkötő: ez az egyetlen karkötő, ami idáig elkészült, és szerintem nagyon jól sikerült, elégedett vagyok vele. A ragasztás is szép lett, a mintát addig variáltam, míg arányosra nem sikerült. Imádom ezt a foglalatot, a csavart mintázatával egyszerű, de mégis feldobja a munkát.
Tervezgettem már újabb karkötőt is, de valahogy nem passzol semmilyen minta bele. Olyan, ami nem túl általános, mégis egyszerű, de más, mint a megszokott, így még bele sem fogtam új darab készítésébe, pedig az ékszeralap ott pihen a dobozkámban.
Mivel megkezdődött a vizsgaidőszak, így most a tanulás az első számú elfoglaltságom, de igyekszem túlesni minden vizsgán hamar, hogy minél hamarabb és minél több új dolgot tudjak Nektek mutatni.
Legyen szép napotok, és nézzetek be holnap is! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése