2013. május 24., péntek

Medál

Sziasztok!
Ma ismét egy ékszert hoztam Nektek. Téglalap alakú ékszeralap, teljesen beleszerettem mikor megláttam. Próbálgattam is, milyen minta fog beleférni, végül arra jutottam, jobb, ha rajzolok egyet. Nem vittem túlzásba, de a végeredmény tetszik, pont ilyen geometrikus mintát képzeltem bele. A fekete egyszerűségét használtam ismét.
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, nekem ez a bronzos szín nagyon illik ezekhez az ékszerekhez. Bár már kacérkodom a gondolattal, hogy beszerzek ezüst vagy antik ezüst alapokat is, de ez még kicsit várat magára.
A képen egy medálalapot használtam fel, és csak a fotó kedvéért tettem rá azt a kis láncot, igazából ez nyakláncnak való. Ha már eddig is emlegettem a méreteket, ezt is megmondom: a medál mérete 23x31mm. Úgy gondolom, önmagában is elég hangsúlyos kiegészítő.
Láthatjátok, vannak rajta kisebb kiegészítők is, az egyik egy szív lógó, a másik egy virág Made with Love felirattal. Általában ezeket rárakom az elkészült nyakláncokra, olyan kis kedves lesz tőle a végeredmény.
Amint tegnap említettem, megnyílt egy kiállítás, ahol jelen vannak az én munkáim is, ezért hoztam egy képet Nektek, amit Apukám készített nekem, ugyanis ők el tudtak menni a megnyitóra. Ezeket a munkákat is be fogom mutatni Nektek egyesével. Most, hogy ezek a képek nincsenek a helyükön, hiányérzetem van. A két Bagoly természetesen saját részre készült, ők az én szobámból hiányoznak most nagyon. A 3 fekete árnykép a Szüleimé, ők otthon az étkező falát díszítik, így most ott is üresség van. Hihetetlen mennyit dob egy helyiségen egy kép.
Végre itt a péntek, gondolom Ti is legalább annyira várjátok a hétvégét, mint én. Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése