2013. május 21., kedd

Ékszer - nyaklánc és gyűrű

Sziasztok!
Ma egy kicsit mást hoztam Nektek. Ez az első ékszer szettem, amit keresztszemes hímzéssel készítettem. Az internetet böngészve akadtam rá egy profi munkára, és azonnal tudtam, ezt nekem is meg kell próbálnom.
Sokáig kutattam megfelelő alapanyag után, persze próbáltam kérdezősködni is, de használható választ sehol sem kaptam. De nem adtam fel, és végül rábukkantam egy webshopra, ahol minden megtalálható, ami az ékszerkészítéshez szükséges, és pont olyan volt, amilyet kerestem. Ezek az ékszer alapok elég strapabírónak bizonyultak.

Mivel nem tudtam, hogyan is kezdjek neki, így mikor megérkeztek az ékszer alapok, még egy darabig csak nézegettem őket, és próbáltam rájönni, hogy is lesz tökéletes a végeredmény. Elég sokat próbálkoztam, mire valami használható kialakult belőle, akkor viszont nagy volt a boldogság. Aztán jöhetett az első (majdnem) tökéletes ajándék, amit anyukám kapott tőlem.
Egy nyakláncot és hozzá illő gyűrűt sikerült alkotni. Mivel előtte ilyen pici mintára nem volt szükségem, ezért rajzolnom kellett őket, de a mai napig egyik kedvenceim ezek a minták. Klasszikus fekete-fehérre esett a választásom, mert talán ezt lehet a leginkább kihasználni. Elég feltűnő darab, a medál maga 38mm átmérőjű, így feldob bármilyen öltözéket.
Azóta, mióta ez megszületett, sokat fejlődtem, és még mindig van mit javulnom. Azóta már készítettem fülbevalót, karkötőt és hullámcsatot is díszítettem már hímzéssel, majd azokat is megmutatom szépen sorban.
Várom véleményeiteket ezzel kapcsolatban is, remélem tetszett a bejegyzés.
Legyen szép napotok, és várok mindenkit holnap is! (:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése