2013. május 22., szerda

Baglyos gyűrű

Sziasztok!
Ma ismét borongós napra ébredtem, ilyenkor legszívesebben ki sem bújnék a takaró alól. De mivel van elég dolgom így a szorgalmi időszak végén, mégiscsak kimásztam az ágyból, de csakis egy bögre forró tea után.
Mivel tegnap már megmutattam Nektek az első ékszer szettet, amit készítettem, így jöjjön egy következő darab, egy bagoly. Mondanom sem kell, szerelem volt első látásra, bár mikor rátaláltam, ez a minta nyakláncnak volt elkészítve. Mivel ritkán hordok ékszert, viszont imádom őket, úgy gondoltam, hogy kivarrom, aztán meglátom, milyen alapba fér bele.
Medálnak indult, de van óriási gyűrű alapom is, ami 28mm átmérőjű, így elég feltűnő és hangsúlyos darab, gondoltam, ez lesz a tökéletes választás.
Annyira édes ez a minta is, a maga pufiságával, és óriási szemeivel, valamint a szívecskékkel a hasán, egyszerűen csodás. Eléggé bagoly színeket választottam hozzá, gondoltam, el fog ez még készülni többféle változatban is, de mindig közbejött valami, így a többi színösszeállítás még várat magára.
Nektek hogy tetszik? Szoktatok ennyire hangsúlyos ékszereket hordani?
Remélem, legalább fele annyira belopta magát a szívetekbe ez a kis Bagolyka, mint az enyémbe. Írjátok meg véleményeteket ha szeretnétek, várok mindenkit holnap is!
Legyen szép napotok! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése