2013. május 16., csütörtök

Párna arannyal


Sziasztok!
A következő, amit megmutatok Nektek, ez a párna. Karácsonyi ajándék volt, amint látható rajta, már magam sem értem, miért került rá dátum, de ez már így marad.
Amikor megláttam az újságban, éreztem a bizsergést, ez bizony hamarosan sorra kerül. Bár kicsit váratott magára a megvalósítás, elkészült.
A minta nem túl bonyolult, és gondoltam pikk-pakk készen leszek vele. De nem így lett. Akkor még a tűt hamarabb le tudtam tenni, és azt mondani, én inkább csinálok bármi mást, ma már észre sem veszem, és eltelt 2 óra úgy, hogy csak varrtam. Mostanában mérem az időt is, mert egy nagyobb munkán dolgozok, és igencsak meglepődtem, mikor először az órára néztem, és máris eltelt több mint egy óra úgy, hogy fel sem néztem. Ez az igazi belemélyülés. Imádom.
Elég kritikus vagyok magammal szemben, most hogy így ránézek a párnára, tudom, hogy sokkal jobban, szebben, profibban is meg lehetett volna csinálni. Mivel nincs varrógépem, az összevarrás is kézzel történt, teljesen az én munkám. Sikerült vele örömet szereznem, és volt a célom.
Nagyon szeretek egy színnel dolgozni, főleg feketével, de ez az aranybarna is nagyon mutatós lett így. Szeretem az árnyképeket (amint az majd a későbbiekben ki is fog derülni), hihetetlen hogy egy színnel is micsoda képeket lehet varázsolni. Igaz kicsit nehezebb számolni a mintát, de a kész mű mindenért kárpótol.
Töretlen lelkesedéssel várom a véleményeteket, köszönöm, hogy elolvastátok.
A tegnapi esőnek nyoma sincs, élvezzétek a napsütést, ha tehetitek. Legyen csodaszép napotok! (:

2 megjegyzés: