2013. június 3., hétfő

Rózsaszínben

Sziasztok!
A hétvégén újabb Bagolykákkal gyarapodott a gyűjteményem, meg is mutatom most Nektek.

Az első, egy fülbevaló, hatalmas szemekkel, a másik pedig egy fából készült darab. Imádom, hogy ennyire divatba jöttek a baglyok mostanában, szinte bárhol bármilyen formában lehet velük találkozni.
Témánál maradva egy Bagolykás hímzést hoztam mára, remélem szeretitek. A falra pillantottam, de sajnos, csak a helye van meg a képnek, ugyanis ez is a már említett kiállításon van (amit a hétvégén újból megnéztem, annyira elvarázsoltak az ott kiállított munkák). Szívem szerint az összes ott készült képet megmutatnám Nektek, de mivel nem az én munkáim, így sajnos nem tehetem.

Kapcsolódik egy kis történet is ehhez a képhez, csakúgy, mint minden munkámhoz. Nem tudom, ki mit lát a képen, de amikor elvittem keretezőhöz a barna bagollyal együtt, a keretező nem egészen azt látta, amit én, ő cicának nézte az én rózsaszín baglyomat, ezt írta a számlára: bagoly és cica. Hmmm…
Itt a kép a keretezés után is, piros vagy rózsaszín keretet szerettem volna Neki, így a kettő közötti szín lett belőle, elég élénk, és olyan, mint a Bagoly hasán a szívecske, teljesen elégedett vagyok vele.
Írjátok meg, Nektek hogy tetszik, és azt is, tényleg inkább cicának tűnik ez a Bagolyka? Várlak holnap is! Szép napot mindenkinek (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése