2013. június 10., hétfő

Ékszer alapok

Sziasztok!
Említettem, hogy szeretnék ezüst ékszeralapokat is kipróbálni, és a hétvégén meg is érkezett a csomagom, így már csak időt kell szakítani rá, és elkészíteni pár ékszert. Addig is megmutatom miket hozott a postás:
Látható a képen: medál alap, karkötő alap, kétféle lánc hozzájuk, és különböző függők: teáskanna, masni, levél, és a személyes kedvencem a Hand Made feliratú kezecske.
Sajnos a tanulás miatt most nem kezdhetek hozzájuk (és azt sem tudom, milyen mintát tennék bele, úgyhogy még jó, hogy nincs is rá időm), így mennek a dobozba, a bronzosok mellé. Nem tudtam megállni, hogy legalább egy bronz színű függőt ne rendeljek, ezt is megmutatom: egy ruha vállfán, szerintem nagyon cuki és nőies is egyben.
Igazából ennyivel készültem mára Nektek, és ha már ez ilyen hímzés-mentes bejegyzés lett, még egy képet megosztanék veletek. Én már 9 napja gyönyörködöm benne, és még mindig csodaszép, és ilyen morcos időjárás mellett szükségünk is van a szépre. A hétvégére nem lehet panasz, hét ágra sütött a nap, vagy még többre is, de most épp olyan zivatar vonul át felettünk, hogy jajj.
Remélem felétek jobb az idő, és hamarosan megérkezik a nyár is. Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése