2013. június 13., csütörtök

Árnyképek

Sziasztok!
Egy árnykép párt hoztam mára. Ők karácsonyra készültek, Szüleim kapták, és most éppen a kiállításon vannak a képek (még mindig tart ugyanis a kiállítás).
Mikor rátaláltam a mintára, annyira megfogott, az eredeti képen habos-babos fehér képkeretben volt, nagyon letisztult, de mégis eltúlzott volt, imádtam. Majdnem azonnal neki is kezdtem, és magamhoz képest hamar el is készültem a karácsonyi ajándékkal. Mivel a minta kicsi, egész érdekes volt kialakítani az arc részét, ez volt eddig a legnehezebb, annak ellenére, hogy tényleg nem nagy a kép.
Mikor kész lettem mindkettővel, vittem is keretezőhöz. Nem pont ilyen keretet képzeltem el neki, lehetett volna ennél díszesebb, vagy nagyobb, de a keretezős néni nem preferálta az ötletemet, így ez lett belőle. Persze a kép alapból elegáns, szerintem illik hozzá a választott keret.
A csomagolást is megmutatom most, tavaly év végén ugyanis mindenáron ilyen barna papírba szerettem volna csomagolni az ajándékokat. Bár nem aratott osztatlan sikert, én szeretek egyedi dolgokkal előállni, legyen az maga az ajándék, vagy a csomagolása.
Mire helyreállt az időjárás, erre elkezdem emlegetni a karácsonyt (: Nem akarom, hogy ismét elromoljon az időjárást, sőt, maradjon ilyen, mint ma. Előre is köszönöm (:
Szép napot Nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése