2013. június 19., szerda

Bagolykák rajzolva

Sziasztok!
Ma rendhagyó módon pár rajzot hoztam Nektek, csak a móka (momóka) kedvéért.
A nagy tanulás néha már a hülyeséget hozza ki az emberből, ennek eredményét láthatjátok a következőkben. A Szerelmespárom csodásan rajzol, tehetsége bátran mondhatom: páratlan. Pont ezért szeretem.
Kedveskedni akart nekem egy bagollyal, amit ő rajzolt. Én tanultam közben, Ő meg nekilátott. Minden segítség nélkül a következőt alkotta:
Biztos, ami biztos, a rajzai mellé/alá/fölé oda szokta írni, mit is ábrázol a kép (valljuk be, nagy segítség). Könnyesre nevettük magunkat első körben, majd miután jobban sikerült megnéznem az elkészült munkát… nem segítek, nézzétek meg Ti, mi a hiba.
Igen, a bagoly arca! Van neki arca, az egy dolog, de sikerült szájat és orrot is növesztenie, a szemeiről ne is beszéljünk (: Édes.
Aztán a Szerelmespárom újrapróbálkozott, nemrég láttunk a neten egy tutorialt, hogyan is kell bagolykát rajzolni. Nekilátott ismét, majd mikor már majdnem befejezte, mondta, hogy "lesz rajta egy kis változtatás", mert szerinte így cukibb lett. Mutatom az eredményt:
A képre itt már nem került fel a megnevezés, hogy mit is ábrázol, és nem is hiányzik rá. Az előző képhez képest igazi fejlődés alig 10 perc alatt (: Elég bagolykás lett, és még az eredeti képre is nagyon hasonlít. Cuki.
Végül, készült egy harmadik rajz is. Ennek háttértörténete van. Egyik éjjel egy bagolyhalat álmodtam. Rákerestem, és nem létezik ilyen állat, de én tudom hogy van. Annyira szép volt. Akváriumban lakott, és ki akart jönni mindenáron. Pasztell színű volt, és tollas, és kicsit szellem-szerű. Szóval nekem elég konkrétan beégett, amit akkor éjjel álmodtam.
Ez alapján készült el ez a bagolyhal:
A felirat ismét segít, de gondolom csak azért került oda, mert ő a képzelet szülötte (:
„Álmomban tök máshogy nézett ki”- mondtam, erre felcsattant, hogy akkor meg minek rajzolta le, ha tudom, hogy nézett ki. A nevetés nemigen maradt abba (:
Aztán még született egy portré is rólam, miközben tanulok, de azt nem merem közzé tenni, azt csak én csodálom itt azóta is.
Remélem megértitek, hogy került ide ez a bejegyzés. Ha tetszett hozzá lehet szólni, és csak mondom, a Szerelmespárom bármit (igen, bááármit) képes lerajzolni (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése