2013. június 24., hétfő

Árnyképes gyűrű

Sziasztok!
A következő ékszer témája ismerős lehet azoknak, akik követik a blogot, ugyanis már megmutattam azt az árnykép párt, amit Szüleim kaptak karácsonyra. Aki lemaradt volna, itt megnézheti.
Ez ihletett arra, hogy készüljön belőle gyűrűóriás. Nem gondoltam volna elsőre, hogy egy kisebb falikép belefér egy gyűrűbe, de íme, mégis belefér.
Nem keresztöltésekkel készült, csak félöltéseket használtam, annyira apró volt. Nem volt lehetőségem annyira kidolgozni az arcot, mivel kontúrt sem kapott, mégis elégedett vagyok a végeredménnyel, szeretem nagyon. Apróbb módosítást eszközöltem a nyak részén, és alatta, szerintem gyűrűben így jobban mutat.
Mikor készen lettem a feketével, valamivel még fel akartam dobni az egészet. Először nyakláncot akartam rá adni, de sehogy sem nézett ki, végül egy hajpántot és némi rúzst kapott.
Nektek hogy tetszik?
Ez most ilyen kis rövid bejegyzés lett, folytatnom kell a tanulást. Nem sok van hátra, ezzel bíztatom magam, és lehet megint új csodákat alkotni. Már tudom is mi lesz a következő projekt (:
Legyen szép napotok! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése