2013. június 5., szerda

Kis Piros

Sziasztok!
Ismét egy frissen készült munkát hoztam Nektek, két napja lett kész. Ezt is a kiállítás ihlette, még mindig a hatása alatt vagyok.
Nem sűrűn csinálok ehhez hasonló mintát, előnyben részesítettem eddig az olyan mintákat, amik ábrázolnak valamit: zsiráfot, smiley-t, feliratokat stb. Terítőt sem készítettem még soha, amin valamilyen sorminta található, illetve elkezdtem egy terítőt, aminek a négy sarkába rózsaszínű virágnak kellene lennie, de valahogy sikerült úgy elszámolnom a mintát, hogy azóta sem sikerült kijavítani. Ez volt az első kudarcélményem, azt hiszem, ekkor szüneteltettem pár évre a hímzést. Mai fejjel már biztos nem hagynám magam, győznék az anyag és a cérna felett, de akkor még könnyen el tudta venni a kedvem egy ilyen hiba.
Visszatérve a kis piroshoz, persze változtattam rajta. Az újságban fehér anyagra van hímezve pirossal és feketével. Mivel eleve színes anyaghoz akartam most nyúlni, ezért úgy döntöttem, a három színt megtartom, de a piros a fehérrel helyet fog cserélni. Így született meg ő. Már mikor felvittem a szélére a fekete mellé a fehéret, tudtam, hogy a végeredmény csak jó lehet. Amikor meg nekiláttam a virágokat kihímezni a közepén, egyre csak arra tudtam gondolni, eddig miért nem próbálkoztam ilyennel? Bevallom, nem mertem nagyobb mintába kezdeni, mert nem gondoltam, hogy hímezni is ennyire fogom szeretni, féltem attól, hogy a szabályos forma unalmas lesz. De nem lett az, tényleg nagyon szerettem varrni.
Arra gondoltam, hogy neszesszert fogok belőle készíteni, csak ehhez még bátorságot gyűjtök, illetve valamilyen bélésanyagot kell szereznem hozzá, apró mintásat szeretnék, de az még a jövő zenéje. Ahogy ismerem magam, nem fogom elkapkodni a vásárlást (de amint elkészült, majd megmutatom).
Remélem tetszett, nézzetek be holnap is! Legyen szép napotok (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése