2013. június 6., csütörtök

Bordó ékszerszett

Sziasztok!
A héten még nem hoztam Nektek ékszer, tessék parancsolni:
Egy teljes szettel jöttem most, ami 3 részből áll: nyaklánc, fülbevaló és gyűrű.
A fülbevaló teljesen egyszerű mintát kapott, csak megszámoltam, hogy pontosan hány öltés széles, és próbálgattam, mit lehet belőle kihozni, és végül (hosszas egyeztetés után) erre esett a választás.

Azért írom, hogy hosszas egyeztetés után született meg, mert nem saját részre készült ez az ékszer szett, hanem kérték tőlem, hogy készítsek karácsonyra valamiféle ékszert. Aztán sok-sok találkozás, beszélgetés, variálás után kikerekedett a történet, és a medálba egy kezdőbetű került bordó színnel, a fülbevaló pedig ezt a mintát kapta ugyanolyan színnel.
Végül pedig készítettem egy dobozkát is hozzá, egyszerű minta alapján egy kartonlapból lett hajtogatva, és szalaggal bekötve.
Kicsit később született meg a gyűrű hozzá, ahhoz már kicsit kevesebb megbeszélésre volt szükség, mert a nyaklánc és fülbevaló tulajdonosának volt elképzelése, mit szeretne a szetthez. Az ékszer alapja a nagyobb gyűrűalap lett, ebben mutat jól ez a hópehely minta.
Ha már az ékszer alapoknál járok, megemlítem, hogy rendeltem újabb adagot, és lesz benne ezüst színű is, így lehet majd azzal is próbálkozni emellett a bronzos színű mellett, nagyon kíváncsi vagyok már, milyen lesz a végeredmény.
Legyen szép napotok (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése