2013. június 4., kedd

Geometrikus öv

Sziasztok!
Most jött el az ideje, hogy megmutassam a keresztszemes hímzéssel készült övemet Nektek. Egyszer már említettem, hogy Aida szalagból készült egyszer egy öv, most, erről van szó.
Sokat gondolkodtam, milyen motívum legyen rajta, végül ezt a geometrikus mintát választottam. Az öv elég hosszú, de így is 4 nap alatt elkészültem vele. Nagyon gyorsan haladtam, így a végleges befejezés váratott magára, mert nem találtam megfelelő szalagot hozzá. Azt ugyanis már előtte kitaláltam, hogy szalaggal, masnit kötve lehet majd viselni ezt az övet, de sokáig nem jártam olyan helyen, ahol lehetett volna megfelelő méretű fekete szalagot kapni. Aztán amikor meglett, jöhetett a rávarrás. Rá kellett jönnöm, nem is olyan egyszerű egy selyemszalaggal bánni, így megszenvedtem vele, de sikerült. A szalag másik végét lakkal rögzítettem, hogy ne induljon foszlásnak.
Azóta is imádom, bár már nagyjából egy éve elkészült, csak 3-4 hónapja kezdtem el hordani. Egy sima farmer-póló összeállítást is feldob, legalábbis szerintem, mert elég karakteres.
Már régóta töröm a fejem egy következő darabon, az Aida szalag is megvan hozzá, csak még a megfelelő minta hiányzik. Valamilyen virágos-egyszerű-de-mégsem sormintát keresek.
Az időjárás egyáltalán nem kegyes velünk, itt tegnap óta kisebb-nagyobb megszakításokkal, de szakad az eső. A levendulám is hiányolja a napfényt, látom rajta, hogy szomorú. Mindent megteszek érte, de csak nem tudom pótolni neki a fényt. Remélem hamarosan sokkal jobb idő lesz.
Ha tetszett a bejegyzés lehet osztani, várlak holnap is! Szép napot (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése