2013. június 17., hétfő

Szülinapos kép

Sziasztok!
Beköszöntött a nyár, végre végre itt a jó idő.
A mai kép amivel készültem, egy falikép keretezés nélkül, amit Anyukám kapott szülinapjára, amint látható, 2008-ban. Akkoriban kezdtem neki újra a hímzésnek, és ez volt ez első elkészült nagy munkám.
Azt hittem, sokkal hamarabb készen leszek vele, mert nem tűnik nagy munkának, pedig akkor nekem az volt. Elég lassan haladtam vele, aprólékos munka, viszonylag sok színnel. A kontúr pedig csak rátett egy lapáttal, majdnem addig tartott, mint kivarrni az egész képet. De amint elkészült, már éreztem, megérte minden perc.
Az alján a két galambot egyszerűen imádom, az egészből az a kedvenc részem.
Eredetileg ez egy fényképkeretnek való minta lett volna, de én úgy gondoltam, nem vágom ki a közepét, inkább belehímzek valamit. Talán egy idézettel jobban jártam volna, de ez már ilyen marad (:
Ismét van egy új Bagolykám, amit megmutathatok Nektek. Egy hobbiboltban találtam rá, és hát nem tudtam otthagyni.
Nyaklánc készült belőle múlt héten. Imádom a kis buksi fejét, a fekete-fehér szín meg külön a kedvencem. Nektek hogy tetszik?
Írjátok meg véleményeteket, szívesen fogadnám (:
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése