2013. szeptember 22., vasárnap

Lovas doboz

Sziasztok!
Ma egy ősrégi munkámat szeretném Nektek megmutatni, még annak ellenére is, hogy ketten is leszólták szegénykét. Szerintem pedig egészen jól sikerült, ennél szebben most sem tudnám megcsinálni. Na, akkor mutatom:
Egy barátnőmnek készült. Ja nem is. Ő több mint egy barátnő. Sajnos, elég ritkán találkozunk, mivel Őt elfújta a szél gimi után, de pénteken volt szerencsénk összehozni egy találkozót, és ismét feltöltődtem (: Ha reggelig beszélgettünk volna, akkor sem fogytunk volna ki a témából. Csak úgy repült az idő. Remélem, mihamarabb visszafúj a szél a közelembe.
Visszatérve: ez a dobozka ezer évvel ezelőtt készült, meg sem tudom mondani mikor, de azóta sem találtam a környéken ilyen dobozt, ha valaki tudja, hogy hol lehet ilyen dobozt szerezni, az kérem, írja meg nekem. Azért ló került rá, mert Ő szereti a lovakat. Így kézenfekvő volt. Szerintetek is bénára sikerült? Lehet elfogult vagyok…
A hétvégém tartalmasan telt, volt időm egy kicsit varrogatni, így két művem is elkészült: az egyik a szivárványos szívecskés nemtudommi, a másik pedig amit Csálénak készítek. Hétfőn fogom átadni, aztán a héten majd mutatom Nektek is. Félig elkészült még egy medál is, majd hozom azt is a héten, amint elkészültem vele teljesen.
Holnap új hét kezdődik, kívánok Nektek minden jót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése