2013. október 9., szerda

Csálé a modell

Sziasztok!
Pont két hete, hogy utoljára írtam, viszont a téma nem változott: ismét a Csáléról készült képeket mutatom meg Nektek. Az első bejegyzést itt olvashatjátok, amiben megemlítettem Csálét, a másodikat itt, ez pedig már sorban a harmadik.
Íme a legelső fotó, mikor a felirat a kutyus közelébe került, és szerintem nagyon jól áll neki. Imádom ezt a pózt is, amikor ránézek, egyből jobb kedvem lesz tőle, olyan kis pozitív sugallata van a képnek.
A második képet pedig ma kaptam, ezért is írok most. Bekeretezésre került ez a munkám is, és ennek is előnyére vált. Tökéletes keret, tökéletes kutyusnak, a tökéletes helyre.
Remélem Nektek is tetszik, én tudom, hogy jó helyre került a kép, és igaz, még a kutyával nem találkoztam, de ami késik… (:

Legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése