2014. február 3., hétfő

Diplomaosztóm

Sziasztok!

Egy igen mozgalmas hétvége van mögöttem, engedjétek meg, hogy írjak róla.

Pénteken volt a diplomaosztóm és az eljegyzésünket is most tartottuk meg, szűk családi körben. A diplomaosztó Debrecenben volt, de az ebédet már otthon rendeztük meg (köszönet érte Anyukámnak, aki mindent szépen leszervezett), abban az étteremben, ahol a Magyar címerem landolt, hoztam is egy képet:
A kis büszkeségem (:

A címerről itt egy bejegyzés.

A Vendéglátónk kedveskedett nekem, amit ezúton ismét köszönök neki: az asztaldíszt kifejezetten nekem (na jó, nekünk) készítette, és haza is vihettem magammal, imádom. Mutatom is:

Az asztaldísz
Természetesen a torta sem maradhatott el, és milyen marcipán volt rajta? Hmmm... nem találja ki senki: bagooly! <3 woohoo


Két torta, összesen három Bagolykával, imádom őket!
És köszönöm mindenkinek a csodás hétvégét, hogy mellettem voltak, és támogatnak mindenben. Innen puszilok mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése