2014. január 26., vasárnap

Origami Bagolykák

Sziasztok!

Ma valami különlegeset hozok Nektek, fogadjátok szeretettel:

Karácsonyra kaptam ezt a Bagolykát, különösebb magyarázatot nem fűznék hozzá. Origami technikával készült, ez már nem az első hajtogatott Bagolyka, amit kaptam (és vélhetően nem is az utolsó).
Előröl
Oldalról
 A hátteret a Nagymamám által horgolt Csodaterítő adja mindegyik képen, imádom ezt a terítőt, szerintem gyönyörű.
Hátulról
És mutatom az első origami Bagolykát is, nem tudom, hogy őt mutattam-e már Nektek :)
Egyszerű, és nagyoncuki!
Első origamiBagolyka
Ez egy ilyen rövid bejegyzés lett. Ma újabb felkérést kaptam, alig várom, hogy belekezdjek, majd arról is hozom a fotókat persze.
Úgy tervezem, hogy a következő bejegyzésben azt a Bagolykát mutatom meg, amit mostanában készítettem el, blackwork technikával (ez volt az első ilyen jellegű munkám), nagyon gyorsan haladtam vele, és bele is szerettem.
Rájöttem, mennyi keretezni való munkám van, úgyhogy hamarosan azt is be kell iktatni, hogy mindenki elnyerje a végső formáját.
Ha megosztanátok a véleményeteket, szeretettel várom (:
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése