2014. január 14., kedd

Az elmúlt három hónap

Sziasztok!

Az utolsó bejegyzésem közel 3 hónapja volt... és nagyon hiányzott már, hogy írhassak. Nem is emlékszem már az októberre, csak halványan él emlékeimben, annyi minden történt azóta.  :) Most egy kis élménybeszámoló következik:

Októberben a szakdolgozatot írtam, sőt még november elején is, így ez töltötte ki a napjaim nagy részét. A dolgozat leadása után kezdtem készülni az államvizsgára, így nem sokat pihentem, bár gondolom nem vagyok/voltam ezzel egyedül. A szakmai gyakorlatom szerencsére a mai napig "tart", ugyanis én szerettem volna a kötelező 12 hét után is ott maradni, és nekik sem volt kifogásuk ellene, így mai napig ott dolgozom, aminek nagyon örülök. Fiatalos, lendületes, vidám csapatba kerültem, így öröm bejárni a munkahelyre.

Az államvizsgára szabadságot kaptam, így lehetett hajnalokig tanulni, utólag azt mondom, talán kicsit túlzásba vittem néha, de megérte. December 3-án sikeres államvizsgát tettem, és aznap este megkérte a Szerelmespárom a kezem, úgyhogy az államvizsga után sincs megállás :)

A december úgy elrepült, mintha nem is lett volna, és sajnálom, de idén senki sem kapott tőlem kézzel készült ajándékot, de idén mindent bepótolok. Ahogy visszatértek a dolgos hétköznapok, és jött a január, az esküvőre kezdtünk el készülgetni, nem gondoltam volna, hogy ennyi a teendő vele, de már alig várom :)

Fognak kézzel készülni dolgok a Nagy Napra is, majd megmutatom mindenkinek.
*.* imádom <3

Időközben egyetlen munkámmal készültem el, a Házi Áldással, amit huh, jó rég elkezdtem, de ez a bejegyzés most nem róla szól. A héten jönnek a fotók is a nagy műről, ami már a gazdájánál van, és remélem hamarosan a családja is meglátja a meglepetést. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményükre. Mindig izgulok, mikor egy munkámat továbbadom a gazdájának, hogy vajon tetszik majd Neki? Vagy ha nem saját részre kéri, akkor vajon annak tetszik, akinek készült.

Remélem nem vesztettem el az olvasóimat ezalatt a három hónap alatt, és ha veletek történt bármi, amit szívesen megosztanátok velem, akkor hajrá :)

Vigyázzatok egymásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése