2014. január 20., hétfő

Házi Áldás

Sziasztok!

Elérkezett a pillanat, megmutatom Nektek a Házi Áldást. Van egy kis háttere is, ezzel kezdem:
Munkatársammal valahogy szóba került az a klasszikus házi áldás, biztos tudjátok, a fehér alapon piros száröltéssel készülő csoda, amit én nem tudok elkészíteni. Munkatársam mutogatta nekem, hogy ő épp most házi áldást keres, na mondom, megmutatom, én mit tudnék kihozni a témából.
Elnyerte a tetszését, így megkért, hogy készítsek neki egy hasonlót.
Először a megfelelő betű-keret kombinációt kellett megtalálni, de ez hamar megvolt, és egyet értettük abban, melyik lett a legjobb megtervezett minta, így viszonylag hamar neki is kezdtem, még a szakdolgozat írás közben, és már akkor is tudtam, hogy nem kellett volna. De "szerencsére" le tudtam tenni a tűt, és nagyon keveset foglalkoztam vele (ez egyébként nagyon nehezemre esett, hiányzott a hímzés, nagyon).
A keret, előbb félöltéssel
A piros-fehér színkombináció nekem nagyon bejött, szeretek egy színnel dolgozni, de eddig a piros távol állt tőlem, de most megszerettem. Volt rá időm, összesen a Házi Áldás elkészítésével 15 óra 15 percet töltöttem, nagyon a szívemhez nőtt. Bár a keret nagyon (de nagyon) monoton volt, sok idő elment vele.
Az előző bejegyzésemben említettem, hogy a Munkatársam vitte haza a családjának, alig bírtam kivárni a mai napot, ugyanis hétvégén mutatta meg otthon a munkámat, és ma azt mondta, tetszett nekik is, úgyhogy már ezzel feldobta a napom.
Sajnos azt elfelejtettem megkérdezni, hogy mi lett a Házi Áldással végül, be lett-e keretezve vagy sem, de majd mindenképpen szerzek képet az új helyén is róla, és majd megmutatom Nektek is.
Várom a Ti véleményeteket is, ha oda jutok, magamnak is biztosan készítek egy Házi Áldást, nehéz lesz kiválasztani a tökéletest, az biztos.

Tegnap elkészült egy újabb Bagolyka, hamarosan azt is megmutatom, és kaptam is egy csomó Bagolykát, úgy terveztem, azokat is szépen sorban megmutatom Nektek: van bagoly pólón, van papírból készült, van fából készült, kerámia, hóbagoly... amit csak el tudtok képzelni :)

Hamarosan hozom Őket.
Vigyázzatok magatokra (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése