2014. március 29., szombat

Tavasz

Sziasztok!
Végre végre itt a jó idő, mennyire vártam már! Bár egész nap suliban voltam, de így mégis sokkal jobb volt.
Egy kis tavaszt hoztam ma Nektek, lassan ugyanis itt a Húsvét, itt a nyuszik és kiscsibék ideje.
Tavaly készült ez a kis banner, és nem csak ünnep idején teszem ki, hanem folyamatosan a falam díszíti. A színeit én válogattam össze, egyiket a másik után. Azt sem tudtam előre, mi lesz belőle, vagy hogy milyen hosszú lesz, és varrás közben alakult ki a kép, hogy igen, ezt szeretném kihozni belőle.
Nektek hogy tetszik? Én nagyon szeretem a színei miatt, kis hangulatos, olyan tavaszias, és a pasztellek nagyon illenek egymáshoz, télen is jó ránézni.
Hoztam egy képet még mára, tegnap fotóztam. Az első virág, amelyik nem halt meg nálam két hét után, és még ki is virított, már egy ideje csak nyílik, én meg csodálom minden reggel, hogy még mindig megvan (:


Remélem tetszett az idei első tavaszi bejegyzés. Holnap óraállítás, igyekszem nem elfelejteni (:
Ebben a napsütésben valószínűleg sétálok egy hatalmasat holnap, ha tudtok rá időt szakítani, javaslom Nektek is mindenképpen, minden napsugár aranyat ér.
Kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése