2014. március 24., hétfő

Vendéglátás: Fülbevaló

Sziasztok!
Ma hoztam Nektek valami különlegességet. Azt már említettem, hogy Anyukám is szívesen készít mindenfélét. Legutóbb a hajócsipke technikára vetett szemet, és egy egész sorozatnyi nyakláncot el is készített egy év végi ballagó osztálynak.
De nem ezt fogom most megmutatni, hanem amit én kaptam múlt héten: egy fülbevalót, természetesen bagolykásat!
Abszolút meglepetés volt nekem, és ezúton ismét köszönöm Neki, egyrészt amiket nekem készít, másrészt, hogy a hajlamot is örököltem. Nem tudnék alkotó tevékenység nélkül élni, és nem is szeretnék.
Egyébként az időjárás szeszélyesre fordult, imádom a tavaszt (is). Tegnap este bekuckóztam a Szerelmespárommal, néztünk egy filmet, és egyszer csak valami villanást láttam, de nem tudtam mi az. Elég sok idő telt el, mire hallottam a dörgést, és akkor kirázott a hideg, tudtam, mi hiányzott nekem eddig. Imádom a viharokat, mindenféle égi jelenségeket, órákat tudok eltölteni azzal, hogy csak bámulom az eget (bár erre sajnos egyre kevesebb időm van). Alig várom a nyarat, és a hullócsillagokat, és minden mást.
Na, kicsit sokat adtam ma magamból, de ez így alakult (: remélem, azért szívesen olvastátok.
Szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése