2014. december 2., kedd

Advent 2014

Szia,
Nagyon régen írtam bejegyzést, és nagyon sok minden megváltozott azóta, igyekszem behozni a lemaradásomat :)
A december a kedvenc hónapom, imádom a készülődést, a várakozást, a meleg szobában töltött estéket, a narancs illatát, a forrócsokit, azt, hogy decemberben van a szülinapom és hogy tavaly decemberben volt az eljegyzésünk, hogy jön a Mikulás és a Jézuska... egy szóval mindent!
Sikerült felkészülni az Adventi időszakra is: elkészítettem életem első adventi koszorúját, a második adventi naptárat, és egy keresztszemes kép is elkészült, úgyhogy ennél rosszabb sose legyen, nagyon elégedett vagyok magammal.
Meg is mutatom őket sorban:

Keresztszemes szarvas masnival
Nagyon helyes kis minta, egy olyan személytől kaptam, aki igen meghatározó szerepet játszik az életemben, nagyon sokat segített nekem már eddig is, és a kreatív dolgokban is tud inspirálni.
Ő szervezett a múlt hétvégére egy összejövetelt, ahol mindenki elkészíthette az adventi koszorúját, és további karácsonyi díszeket is, és nagyon sokat beszélgettünk, kellemesen telt a szombat délután.

Első adventi koszorúm
A koszorú alapját aznap délelőtt szedegettem össze, bevallom, elég nehezen ment, de a végeredményre nagyon büszke vagyok :) A szánkó (igen, az egy szánkó) a párom kedvéért került rá, meglátta és beleszeretett, nem lehetett ott hagyni, de utólag nagyon tetszik, beleillik a kompozícióba.

Adventi naptár
A fenti képen pedig az idei adventi naptárunk látható: kis, személyre szóló üzeneteket osztunk meg egymással, minden este egy kis levélke, nagyon hangulatos :)
Tavaly is elkezdtük, de mivel az államvizsga elvette minden időmet, így egyik napról a másikra szedtem össze egy-egy üzenetet, aztán harmadikán megkérte a kezem, és onnantól nem is nagyon tudtuk ezt folytatni, így abbamaradt :) Egy kicsit sajnálom, de idén bepótoljuk.

Hamarosan írom a következő bejegyzést is, amiben a nyári eseményeket szeretném bemutatni Neked :) Addig is várom a véleményed.
Bagolyka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése