2014. december 4., csütörtök

Esküvő 2014 nyár

Szia,
Talán tudod, hogy nyáron férjhez mentem, életem egyik legszebb napja volt. Mégpedig azért, mert a család végig mellettünk volt és mindenki nagyon sokat segített, hogy minden tökéletes legyen a nagy napon.
A nagy nap
Ebben a bejegyzésben nem lesz keresztszemes munka, de bőven van benne hand made alkotás. Fogadd szeretettel:
Eljegyzési bagolyka
Együtt tartottuk az eljegyzési és diplomaosztó partit, szűk családi körben, a bagolyka pedig marcipánból készült, és a tortán díszelgett. Azóta is megvan :) Imádom!
Bagoly-sereg
Egyetlen tesókán követte el ezt a rengeteg bagolykát, még mindig sok van belőle :) Ők az ültetőkártyákra kerültek:
Ültetőkártya
A kártyát is tesókám vágta és hajtogatta, egy kincs :)

Tatyó
A menyasszonyok kis táskáját mindig is imádtam, nagyon vártam, hogy nekem is legyen, és enyém lett a világon a legszebb menyasszonyi táska. Anyukám keze munkája, és a papírzsepi ami benne volt, életmentő volt a búcsúztatónál, és a nagy melegben :)

A menyasszony cipője
Talán kicsit fura lehet, de mindig is ilyen lapos vászoncipőre vágytam, ha menyasszony leszek. Soha nem tudtam, hogy milyen ruhát vagy kiegészítőt szeretnék, de azt mindig tudtam, hogy milyen cipőt szeretnék, kb 6 éves korom óta. Szintén anyukám műve, és imádom ezért :)

Szirom-tartó
Amilyen egyszerű annyira csicsás is ez a szirom tartó. A kis koszorúslánykám ebből szórta a rózsát a templomban előttem: 
Kék ruha kell!
Meg van illetődve, ekkor volt rajta először a Kék ruha, és imádta :)

Gyűrűpárna
"Kisjányom szólj, ha segítsek valamiben!" "Jó Mama"
"Mamaaa, csinálsz nekem gyűrűpárnát az esküvőre?"
Nagyjából ennyi a történeten, a gyűrűpárnát nagymamám csinálta nekem, horgolt két téglalapot, ami belefér a másik koszorúslánykám kezébe :)

A gyűrűhordó-néptáncos :)
Táncoslábú koszorúslányomnak nem volt egyszerű feladata, hiszen ő vigyázott a gyűrűkre, és még a vacsora előtt produkciót is be kellett mutatnia: néptáncol ugyanis, nem is akárhogy! És mondtam neki korábban (amikor még nagyon távolinak tűnt az esküvőm napja), hogy addig nem hagyhatja abba a táncot, amíg az én esküvőmön nem táncolt. Erre tessék, már túl is vagyunk rajta :) Repül az idő.

Gyűrű 
Imádom a gyűrűnket, szerintem nagyon egyszerű, de nagyon szép is egyben, különösen a gravírozása, nem is álmodtam, hogy ennyire szép lesz.

Manikűr
Nem tudtam, pontosan mit szeretnék a nagy napra csináltatni, csak azt tudtam, hogy francia lesz. És még valami :) Végül ez lett belőle, szerintem gyönyörű volt. A kis csillogós fedés külön kiemelte a szépségét, imádtam :) Innen is köszönöm neked!

Hajam
A menyasszonynak a legprofibb emberre kell bíznia a haját és a sminkjét, hiszen ő van a középpontban, és neki tökéletesnek kell lennie. Én a legjobb, legprofibb és legcukibb amatőr(!) fodrászom volt, egy percig sem kételkedtem benne. Tudtam hogy remekművet alkot, előtte elpróbáltuk párszor, de csak azért, hogy ő meggyőzze magát, hogy nem fogja elrontani a nagy napon sem. Szuper sminket és hajat varázsolt nekem, bár nem volt könnyű dolga, de mindannyiszor megcsinálta, nagyon köszönök ismét mindent!

Kála
Kálát képzeltem el magamnak, nagyon kecses virág, és a párom anyukája el is rendezte az összes virágot nekem, teljesen rábíztam ezt a részt, és valóban minden hibátlan volt. A csokrom, a templom díszítése (hiszen azt is ő csinálta), minden. Köszönöm :)

Nászpár
A tesóm barátnője és családja a marcipán-bizniszben utazik, így nem volt kérdés, ki készíti a nászpárt (igen, az eljegyzéses bagolyka is tőlük került ki). Ha tudnád, hogy milyen instrukciókat adtam a nászpárhoz akkor te is meglepődnél, hogy milyen szép lett mégis :D Ne értsd félre, nem azt mondtam, hogy csúnya legyen, csak a kiindulás a Halott menyasszony c. animációs mese szereplői voltak, ők elég horrorisztikusak. Visszakérdeztek: "azért ugye lehet szép az arca?" ezt sosem felejtem el :D Mondtam hogy igen, és ez lett belőle.
Extra: Az én ruhámat kapta a menyasszony és a vőlegény is a párom öltönyét viseli. El lehet képzelni minket ez alapján :)

Röviden és tömören ez a történet :)
Remélem érződik a sok szeretet és a hála, mindenkinek nagyon köszönöm, aki ott volt velünk a nagy napon, és segített nekünk bármilyen formában, külön köszönet illeti a szüleinket, nélkülük ez nem valósult volna meg, nagyon szeretünk titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése