2013. július 30., kedd

Esküvős

Sziasztok!
Hétvégén esküvőn voltunk, így ez lett a mai témám, szeretném megmutatni Nektek, mit vittem nászajándéknak. Ezúton is kívánok sok boldogságot az ifjú párnak (:
Valami egyedit, valami személyeset szerettem volna, és azt, hogy ha rápillantanak, az esküvőjük napja jusson eszükbe. Két lehetőség jutott eszembe: kép és párna. Végül valamiért mégis inkább a párna felé hajlottam.

Valami monogram félét terveztem rá, rajzoltam, számoltam, és a végeredmény a képeken látható. Annyira egyedire sikerült, hogy a szívnek nincs is mintája, mivel előbb a betűk és a dátum lett meg, aztán keretbe foglaltam őket.

Anya vitte el a varrónőhöz, mivel nekem nem jutott rá idő, így nekem is meglepetés volt, milyen lesz. A végeredményt csak az esküvő előtti napon láttam, és nekem teljesen elnyerte a tetszésemet, na, de nem nekem kell, hogy tetsszen, hanem annak, aki kapja.
A párna hátterében pedig egy szintén kézzel horgolt terítő látható, ezt pedig Nagymamám készítette. Van egy olyan ötletem, hogy a hozzám tartozók munkáit is megmutatom Nektek, mivel Anyukám, és Nagymamám is szívesen foglalkozik horgolással, hímzéssel vagy éppen kötéssel, és csodaszépek a munkáik.

Hoztam pár képet az esküvőről is, fogadjátok ezeket szeretettel:






Nagyon jól éreztük magunkat szombaton, még egyszer sok boldogságot Nekik (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése