2013. július 23., kedd

Helyzetjelentés

Sziasztok!
Egy kicsit kevesebb időm van mostanában, ugyanis múlt héten megkezdtem a nyári gyakorlatomat, ez az utolsó félévem. Szerencsére nagyon jó helyre kerültem, már az első nap megszerettem a céget, a környezetet, a légkört, azonosulni tudok az identitásukkal, így boldogan megyek be minden reggel „dolgozni”. Még a tanulás fázisban tartok, van anyag bőven, amit el kell sajátítanom, de nagyon szeretem.
Mára nem hímzést hoztam Nektek, inkább egy kis információt. Bővült a blog jobb oldala egy kis aprósággal, lett egy nagyon rövid leírás rólam, és alatta egy email cím. Ha valaki esetleg személyes üzenetet szeretne küldeni nekem, mától megteheti (bagolykaxszem@gmail.com).
De nem bejegyzés a bejegyzés, ha nincs benne legalább egy kép, és mi mást is mutathatnék most, mint egy újabb Bagolykát. Nemrégiben leltem rá egy hobbiboltban (biztos sok ilyesmi van, de nekem mindig boldogság olyasmit találni, amit még nem láttam), és nem hagyhattam ott.
Fából készült, egy lyuk van a feje tetején, igazából fogalmam sincs, mire fogom használni, de meg kellett vennem. Nektek van valami ötletetek?
Holnap szerda, és egy párna készül az esküvőre, amit már említettem egyszer. Nagyon várom már, hogy kész legyen, Anyának innen üzenem, hogy készítsen nekem fényképet, és küldje el minél hamarabb, hogy meg tudjam mutatni a nagyvilágnak is (: Köszönöm szépen (:
Szép napot mindenkinek, élvezzétek a jó időt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése